Może to potrwać od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund, prosimy o cierpliwość
Moto Konfigurator
Wybierz swój motocyklZwroty i reklamacje
Ile mam czasu, żeby zgłosić zwrot?
▼Jak zwrócić produkt?
▼Zwroty w naszym sklepie są niezwykle proste. Wystarczy zarejestrować zwrot na swoim koncie w sklepie online by otrzymać kod nadania w Paczkomacie.
Wypełnij formularz zwrotu i dostarcz nam produkt. W następnych krokach pokażemy Ci, jak łatwo to zrobić!
- Wypełnij ten formularz zgłoszenia zwrotu.
- Odwiedź sklep lub wyślij paczkę
Masz na to 30 dni. Przyjdź do naszego sklepu w Libertowie, na Górze Libertowskiej 50, lub skorzystaj z kreatora zwrotów na swoim koncie i zwróć zamówienie w Paczkomacie. - Zwrot pieniędzy na Twoje konto
Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę ze zwrotem, od razu Cię o tym poinformujemy. Pieniądze zazwyczaj zwracamy w ciągu około 1 dnia roboczego.
Pamiętaj: maksymalne wymiary paczki Inpost to 41 × 38 × 64 cm, jeśli twoja paczka jest większa, produkt odeślij do nas na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą.
Adres do zwrotów:
ZWROTY Sklep motocyklowy
Góra Libertowska 50
30-444 Libertów
Najczęstsze pytania:
Chcę zwrócić produkt
▼Jeśli Twój zwrot mieści się w paczkomacie zwrócisz towar do naszego sklepu za darmo.
Wystarczy zarejestrować zwrot na swoim koncie w sklepie online lub przez formularz zgłoszenia zwrotu by otrzymać kod nadania w Paczkomacie.
Pamiętaj: maksymalne wymiary paczki Inpost to 41 × 38 × 64 cm, jeśli twoja paczka jest większa produkt odeślij do nas na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą
Uwaga: Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
Adres do zwrotów:
Sklep motoakcesoria.com.pl,
Góra Libertowska 50,
30-444 Libertów
W naszym sklepie nie ma możliwości wymiany towaru. Jeśli chcesz wymienić produkt, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym. Skorzystaj z kreatora zwrotu i odeślij wymieniane towary. Jednocześnie złóż zamówienie na to co chcesz kupić w zamian.
Gdy zwracasz produkt, zapakuj do paczki:
- produkt, który zwracasz, w oryginalnym opakowaniu;
- wszystkie akcesoria, które były w zestawie;
- oryginał paragonu
- formularz zwrotu
Jeśli wysyłasz zwrot w oryginalnym opakowaniu transportowym – przekreśl starą etykietę transportową lub ją usuń.
Mam już produkt kupiony w motoakcesoria.com.pl
▼Nie oferujemy zwrotów dla produktów kupionych w sklepie stacjonarnym.
Jak zareklamować produkt w motoakcesoria.com.pl?
▼Jeśli masz u nas konto, możesz złożyć reklamację bezpośrednio przez swoje konto i skorzystać z darmowej wysyłki, używając specjalnego kodu do paczkomatu. W przypadku braku konta, wystarczy pobrać formularz reklamacyjny z naszej strony. Produkt należy zapakować razem z formularzem oraz dowodem zakupu i odesłać do nas.
Wypełnij formularz reklamacji i dostarcz nam produkt. W następnych krokach pokażemy Ci, jak łatwo to zrobić!
- Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
- Odwiedź sklep lub wyślij paczkę
Przyjdź do naszego sklepu w Libertowie na Górze Libertowskiej 50 lub skorzystaj z kreatora reklamacji i nadaj produkt w Paczkomacie. - Czekaj na kontakt
Będziemy również na bieżąco informować Cię o postępie reklamacji, abyś wiedział, na jakim etapie znajduje się Twoja sprawa
Pamiętaj: maksymalne wymiary paczki Inpost to 41 × 38 × 64 cm, jeśli twoja paczka jest większa, produkt odeślij do nas na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą.
Adres do reklamacji:
REKLAMACJE Sklep motocyklowy
Góra Libertowska 50,
30-444 Libertów
Przy składaniu reklamacji konieczne będzie wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura) i krótkiego opisu problemu. Jeśli produkt posiada gwarancję, dołącz także kartę gwarancyjną.
Przed wysłaniem produktu do reklamacji zaleca się jego wyczyszczenie, szczególnie jeśli chodzi o widoczne zabrudzenia, które mogą utrudnić ocenę stanu technicznego. Dzięki temu dział reklamacji łatwiej oceni rzeczywisty problem, a proces reklamacji może przebiec sprawniej.
Jeśli nie zgadzasz się z decyzją dotyczącą reklamacji, możesz złożyć ją ponownie. Ważne jest, aby w nowej reklamacji dokładnie wyjaśnić swoje zastrzeżenia i podać uzasadnienie swojego niezadowolenia. Ta reklamacja będzie traktowana jako druga, więc warto szczegółowo opisać, dlaczego uważasz, że decyzja powinna zostać zmieniona.